Τα Ιατρικά μαθήματα είναι η βασική και απαραίτητη γνώση, που πρέπει να έχει ο κάθε θεραπευτής, οποιαδήποτε ειδικότητα κι αν ακολουθήσει.

Όταν αγγίζουμε το ανθρώπινο σώμα, έχουμε μεγάλη ευθύνη και πρέπει να γνωρίζουμε άπταιστα στο πώς λειτουργούν τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού.

Τα Ιατρικά μαθήματα στο N.H.S. γίνονται από εξειδικευμένους Ιατρούς με μακρόχρονη διδακτική εμπειρία, άριστη κατάρτιση και με σύγχρονα εποπτικά μέσα.

Η δε  ύλη, είναι σύμφωνη με τις απαιτήσεις του ευρωπαϊκού οργανισμού για την αναγνώριση της μη συμβατικής ιατρικής, REFORMED, www.reformed-eu.org  και υπερκαλύπτει τις ανάγκες,  όλων των διεθνών και Ελληνικών  συλλόγων της μη συμβατικής Ιατρικής.

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να παρέχουμε τις βασικές γνώσεις για τον τρόπο λειτουργίας του ανθρώπινου σώματος.
  • Να παρέχουμε στο μαθητή τη δυνατότητα να γνωρίσει και να κατανοήσει τους όρους της ανατομίας που σχετίζονται με τη περιγραφή του ανθρώπινου σώματος.
  • Να κατανοήσει ο μαθητής την πολυπλοκότητα των βιοχημικών διεργασιών πίσω από κάθε λειτουργία του ανθρώπινου σώματος, από την πιο απλή, έως και την πιο σύνθετη.
  • Να αποκτήσει ο μαθητής τη γνώση της οργάνωσης του ανθρώπινου σώματος, από τις δομικές μονάδες, τα κύτταρα, ως τις πιο πολύπλοκες ανατομικές δομές, τα συστήματα.
  • Να δώσουμε μια διεξοδική γνώση της φυσιολογίας του ανθρώπινου σώματος.
  • Να αναπτύξει ο μαθητής αντίληψη του τι αποτελεί απόκλιση από τη φυσιολογική λειτουργία.
  • Να μπορεί ο μαθητής να αναγνωρίζει και να περιγράφει συμπτώματα και ενδείξεις αυτών των αποκλίσεων.
  • Να αναπτύξει ο μαθητής συνείδηση του πώς αντιδρά το ανθρώπινο σώμα στους εξωγενείς αλλά και στους ενδογενείς παράγοντες όπως το άγχος (στρες).
  • Να παρέχουμε τη γνώση των μηχανισμών με τους οποίους εφαρμόζεται η επανόρθωση.

Ο μαθητής με την ολοκλήρωση της διετούς εκπαίδευσης θα είναι ικανός:

► Να ορίσει τους όρους: ανατομία, φυσιολογία και παθολογία, μεταβολισμός, ενέργεια και ομοιόσταση κ.ά..

► Να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ οξύς – χρόνιος, μετάδοση (δια της επαφής) – μόλυνση (εισβολή παθογόνων μικροοργανισμών που προκαλούν φλεγμονή) κ.ά..

► Να περιγράψει τις ανατομικές θέσεις και τους όρους κατεύθυνσης που σχετίζονται με αυτές.

► Να αναγνωρίζει τα μεμονωμένα συστήματα του ανθρώπινου σώματος, τις κύριες κοιλότητες και τα όργανα που περιέχουν.

► Να χρησιμοποιεί τους βασικούς όρους ανατομίας και φυσιολογίας.

► Να έχει γνώση των αρχών της παθολογίας στις παθήσεις που αναφέρονται στις ειδικότητες τις οποίες παρακολουθεί, ώστε να μπορεί να επιλέγει και να εφαρμόζει τη σωστή αγωγή.

► Να αναγνωρίζει από εργαστηριακές απαντήσεις (εξετάσεις αίματος, ακτινογραφία κλπ) πιθανές σοβαρές παθήσεις..

► Να αναγνωρίζει πιθανές παθήσεις που αντενδεικνύονται στην αγωγή, ή απαιτούν ειδική φροντίδα και παραπομπή σε άλλους αρμόδιους θεραπευτές ή γιατρούς.

► Να κάνει μια απλή κλινική εξέταση (πίεση, σφυγμομέτρηση) κλπ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

A’ έτος

* Κύτταρα

* Ιστοί (τύποι ιστών,  θέση και λειτουργία)

* Αίμα – σύσταση του αίματος

Ανατομία – Φυσιολογία , των συστημάτων:

– Μυϊκό

– Εριστικό

– Νευρικό

– Αναπνευστικό

– Ουροποιητικό

– Λεμφικό

– Ανοσοποιητικό

– Ενδοκρινικό

– Απεκκριτικό

– Κυκλοφορικό

– Καρδιαγγειακό

– Καλυπτήριο

– Γενετικό

– Πεπτικό

– Αισθητήριο

* Στοιχεία Δερματολογίας

* Υγιεινή

* Ψυχολογία ασθενούς

Β’ έτος

Παθολογία των συστημάτων:

– Μυϊκό

– Εριστικό

– Νευρικό

– Αναπνευστικό

– Ουροποιητικό

– Λεμφικό

– Ανοσοποιητικό

– Ενδοκρινικό

– Απεκκριτικό

– Κυκλοφορικό

– Καρδιαγγειακό

– Γενετικό

– Πεπτικό

  • Προληπτική ιατρική
    • Η σημασία του ανοσοποιητικού συστήματος και η ενίσχυσή του με φυσικούς τρόπους
    • Συμβουλές για πρόληψη και αντιμετώπιση με φυσικούς τρόπους μερικών διαταραχών που συναντάμε πιο συχνά όπως:
      • Γρίπη,
      • κοινό κρυολόγημα,
      • βρογχικό άσθμα,
      • βρογχίτιδα,
      • ωτίτιδα,
      • ιγμορίτιδα,
      • πονοκέφαλος,
      • ημικρανία,
      • έρπις.
    • Φλεγμονές και αντιμετώπισή τους
  • Τοξίνες και η σημασία της αποτοξίνωσης
  • Σημασία της καλής λειτουργίας του εντέρου, αιμορροΐδες
  • Εντερική χλωρίδα και candida
  • Η σημασία του PH του οργανισμού
  • Αλκαλικές και όξινες τροφές

 

  • Στοιχεία μικροβιολογίας
    • Καλλιέργειες μικροβίων
    • Αντιβιοτικά
    • Εργαστηριακές εξετάσεις κλπ
  • Στοιχεία βιολογίας
  • Στοιχεία Ακτινοδιάγνωσης
    • Α/α θώρακος
    • Α/α Σπονδυλικής Στήλης
    • Α/α Άνω Άκρων
    • Α/α Κάτω Άκρων
    • Υπέρηχος
      • Καρδιάς
      • Μαστού
      • Σπλάχνων
      • Άνω και Κάτω κοιλίας
    • Αξονική
      • Άνω και Κάτω κοιλίας
      • Εγκεφάλου
      • Σ.Σ.
    • Μαγνητική
      • Εγκεφάλου
      • Θώρακος
      • Άνω και Κάτω κοιλίας
    • Στοιχεία διατροφολογίας
      • Πρωτεΐνες
      • Υδατάνθρακες
      • Λίπη
      • Ενζυμα
      • Βιταμίνες
      • Μέταλλα
      • Ιχνοστοιχεία κλπ
  • * Πρώτες Βοήθειες

Σχετικά Μαθήματα: